Nieuws · 21 februari 2020

VolkerWessels publiceert jaarverslag 2019 en duurzaamheidsverslag 2019

VolkerWessels publiceerde op 21 februari 2020 het jaarverslag 2019 en het duurzaamheidsverslag 2019 op haar website.

In het Engelstalige (interactieve) jaarverslag 2019 bieden we onze stakeholders een overzicht van onze financiële prestaties en de resultaten die we hebben geboekt op het gebied van onze kernwaarden veiligheid, integriteit en duurzaamheid. De projecten waar VolkerWessels aan werkt worden uitgelicht via foto’s met verhalen en linkjes (QR codes) naar filmpjes en vlogs. Middels een aantal interviews wordt er extra aandacht besteed aan het thema digitalisatie.

In het Nederlandstalige interactieve duurzaamheidsverslag 2019 rapporteren we uitgebreid over onze prestaties op het gebied van duurzaamheid. We richten ons daarbij op drie thema’s waarop wij als bouwconcern de grootste invloed op hebben: gezondheid, natuurlijke omgeving en werk en sociale activiteiten. Dit zijn tevens de pijlers onder onze visie ‘Bouwen aan een betere levenskwaliteit’

VolkerWessels corporate movie